|
|
|
|---|---|
|
Någon som har koll på tillvalen för 2013?. Om det var tillval 2013, skulle jag även vara tacksam för prisuppgift. Såg att el-baklucka var std. på 2015 enl. bmw.se. | |
|
316 Automatisk bakluckeöppning 6 000 kr. Om jag minns rätt blev det standard på LCI/Facelift dvs modellår 2014 från juli 2013. |
|
|
El-bagagelucka verkar vara världsstandard på F11 LCI, alla tillverkade 535i, 550i och M550d har det åtminstone. Mvh Stephan |
|
| Epsilon: Tack för snabbt och bra svar. | |
|
Jag tror det blev standard på 13 års modell redan i samband med att F31 lanserades som också har detta som standard BMW CS #5139 |
|
|
Kan mycket väl vara som J.L säger. Läste nu prislistan från mars 2013 och då var "316 Automatisk bakluckeöppning" standard. Tidigare uppgift var från prislistan för 2012. |
|
| Har också en fråga om 2013. Finns rattvärme om man har komfortpaket? | |
| Finns det någon sida man kan se vad paketen innehöll för några år sedan? | |
| Elbaklucka blev som sagt standard till MY-13, rattvärme blev först en del av komfortpaketet i samband med introduktionen av LCI som MY-14. Kostade 2300 SEK (har jag för mig) innan dess. | |
|
För 2013: 248 Rattvärme 2 700 kr ZRS Comfort 302 - Alarmsystem 386 - Takrails 508 - PDC 522 - Xenonstrålkastare 534 - Klimatautomatik, 2 zons med utökad funktionalitet 6NK - Bluetooth förberedelse Professional samt USB anslutning |
|
|
Det stämmer som J.L skriver. När jag beställde min F11 i jan -13 så var elbaklucka standard. Detta då F31 har det som standard och då kan inte storebror vara sämre enligt säljaren. /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.