|
|
|
|---|---|
|
hej! någon som vet om motorn ska vara igång när man kollar nivån,och ska neutralen ligga i. jag har oljesticka på lådan! är det ovanligt med 4vxl låda på en 525ia-91? någon som vet vad lådan heter? hoppas någon kan hjälpa mig! | |
|
Låt motorn vara igång och lägg i neutralen har själv en 525ia 91:a men jag har ingen sticka på den jag har en plugg under lådan =( och lådjäveln har nyss rasat =( Mvh Mattias |
|
|
Hej. Lådan verkar vara en GM låda av typ THM-R1(A4S 310R). Jag har mailat dig en beskrivning hur man kollar nivån. MVH Stefan |
|
| Jag har också denna lådan & jag undrar om du har några problem med lådan ? Vad jag hara hört är lådan lite ovanlig på BMW lådan sitter även på opel.En del säger att lådan är 4 stegad & en del 5 stegad . Är dett någon som vet något om lådan så skull dett var roligt att få lite info . Vilka har då zf och vissa gm? | |
| Jag har också denna lådan & jag undrar om du har några problem med lådan ? Vad jag hara hört är lådan lite ovanlig på BMW lådan sitter även på opel.En del säger att lådan är 4 stegad & en del 5 stegad . Är dett någon som vet något om lådan så skull dett var roligt att få lite info . Vilka har då zf och vissa gm? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.