|
|
|
|---|---|
|
Hoppsan. Mellan maten och raketerna ramlade jag över denna tråd. Nya G11:an? Länk ---- BMW CS/SC #6212 | |
| Ser intressant ut, synd det inte var så bra bild på fronten. | |
|
Jo den ser helt klart trevlig ut Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| inredningen var en riktig besvikelse.. s-klass vinner både det interiöra och exteriöra här utan tvekan.. e65 såg mycket mer exklusiv ut.. tyvärr har bmw 7:an tapatt det helt.. | |
|
Mitt första intryck gällande bilderna snett bakifrån, tänker jag på nya VW Passat B8, sedan. Jag tycker att exteriören ger ett något slätstruket intryck med föga överraskande utseende på strålkastarna. Kan även konstatera att det ser ut att vara mycket "luft" i hjulhusen på bilderna, vilket kanske kan tyda på en X-drive version eller "fel" däcksdimension på denna tidiga förseriebil/testbil. Inredningen är kanske heller inte särskilt revolutionerande utan snarats en finslipning på nuvarande versions inredning men ser ganska elegant ut. Bilen har förhoppningsvis också tappat minst ca 100 kg i vikt i förhållande nuvarande 7-serie, som kan borga för roligare köregenskaper än konkurrenterna, vilket den lär behöva. |
|
|
Tycker detta lovar gott. Kul att se lite mer mix av material i interiören. Dvs aluminium på ratt, instrumentbräda och dörrar. S-klass utmanare men tyvärr inte hela vägen fram. Luftutblåsen är fortfarande plast? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.