|
|
|
|---|---|
|
Hej! Efter många år med Volvo är det dags att prova Bmw alt Audi/Merca. Har kollat lite på lätt begagnade hos Bmw handlare typ denna Länk Är det något att ha eller saknar den väsentlig utrustning? Är priset hyffsat sätt? Är dåligt insatt på Bmw så ös gärna på med info.. Tack på förhand.. //Fredde | |
|
Här finner du hela listan på utrustning. Skriv in dem 7 sista i chassinummret "D711033" Länk Känns som att det är OK med utrustning, jag personligen gillar så mycket som möjligt ;-) Detta är en smaksak vad man uppskattar. BMW Premium Selection är väl alltid positivt, och då kostar även bilen något mer. Pratade med en handlare som sa att många företagsbilar kommer som inbyte nu under 2015 och att priset kan bli bättre om man väntar. Vet dock inte hur mycket detta påverkar på denna bil som har gått såpass lite. |
|
| Ser nästan ut som min bil, synd bara att de inte valde M-ratten med tanke på att det bara skiljer en 5 hundring vid beställning. Lite för mycket bussratt över den där. Annars har den väl det viktigaste tycker jag, sportstolar, skinn, automat och drag. Prismässigt ligger den ca 70k ifrån nypriset (efter rabatt) och ligger väl prismässigt där den ska. | |
|
Snygg, ser ut som min;) Ser ut som en typisk tj-bil. Bra att den har dragkroken på plats. Visst går det att ha mer utrustning, fast det viktiga är ju faktiskt bilen den sitter på. Vad spelar utrustning för roll om du istället måste nöja dig med en Volvo, VW eller annat? Inget. Och detta är klockrena bilar, bara att konstatera! Huvudet högre än "konkurrenterna". Lycka till! Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.