|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad säger ni , 23k mil på denna. Vågar man slå till ? Är milen ett problem eller en "fördel"? Är pedantisk av mig och kör väl ca 150mil/ månaden. Den har den utrustning jag vill åt , sen nya motorn på 185hk skadar ju inte! Går säkert att få för 100k. Länk | |
|
Hm, utrustningen är väl det som dom flesta E91:or av denna årsmodell har. Det är väl det sk "Advantage Edition", som innehåller "livets nödtorft" Så vitt jag ser det så har bilen ingen unik utrustning. Har själv en E91:a xDrive -10 177hk med liknande utrustning + Servotronic, som är bra på en xDrive. Leta upp en 10000milare och en 15.000milare och jämför priserna med den du har hittat. Den måste vara servad enligt plan annars skulle jag hoppa över den. |
|
|
Tack för svaret! Du menar att "priset inte skiljer så mycket" att det kan vara värt att köpa en 10/15000 milare istället för denna ? I annonsen står det fullstämplad servicebok vilket låter bra i mina öron, doxk skeptisk till att det är gjort på bmw varvid måmga punkter inte kan vara komtrollerade ?.. |
|
| Jag har en E91 320d -11 om det vore av intresse. Rullat 17300 just nu och har egentligen inte tänkt sälja den förrän framåt våren då jag beställt ny bil (BMW såklart). Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.