|
|
|
|---|---|
|
Många av BMW ägare har bytt punkterings fria mot vanliga däck, inklusive mig. Skönt tycker jag, punktering som händer ganska sällan, men när det händer då är det oftast i såna situationer som försvårar jobb att fixa punktering. Själv har jag i bagageluckan en liten kompressor, crc punkterings spray, och ett liten kit från jula Länk Såg idag denna produkt Länk Det är inte något färsk nyhet och det har funnits i några år kanske, därför vill jag fråga om erfarenhet om denna produkt. Något att satsa på? Här är ett klipp från liknande medel, det värkar för bra att vara sant eller? | |
| Har tyvärr ingen erfarenhet av länkad produkt, men försiktig om du har TPMS på bilen. Skum eller det du länkade till kladdar nog ner TPMS-sensorn. En ny kostar fort tusenlappar. Själv kör jag med vägassistans, och håller tummarna på att jag slipper ringa dom:) | |
|
Bra tänkt med sensorerna men jag har inte dom. Och vägassistans har jag med, men som du skrev det är skönt att slippa ringa dom därför tanke på denna medel. Tack för ditt svar! Någon med erfarenhet? |
|
|
Har ingen erfarenhet av produkten, men ser genast ett problem med att köra runt med 300-500ml vätska i varje däck. Lär ju bli en mycket speciell obalans. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.