|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa ATE från Tyskland. Eller skall man satsa på något annat märke? Har hittat ATE för strax under 3000 för samtliga delar fram. Troligen är det nått med skivorna fram som orsakar vibrationer. BMW skall återkomma angående goodwill men det lät inte alltför hoppfullt på telefon även om jag påpekade att jag tycker det är för dåligt att BMW skivor blir skeva av 5500 familjekörda mil.. Tänkte beställa från autoteilemann.de | |
| Jag handlar nästan alltid från Autoteilemann. Bra priser, kvalitetsdelar och snabb och billig frakt. | |
| Skalla man köpa ATE då eller finns det bättre grejer? | |
| ATE är bra. | |
|
ATE, TRW, Ferodo & Bosch gör bra bromsar, alla är OEM-leverantörer till de stora biltillverkarna i Europa. När det gäller belägg, är Pagid och Textar (ingår i samma koncern) också mycket bra och de är OEM-leverantörer till bland annat BMW. Brembo tycker jag personligen inte når upp riktigt till samma nivå, men de kostar lika mycket... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
www.bildelaronline24.se bra & billigt och du kan ta kontakt med kundservice innan du bekräftar så det är rätt grejer till din bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.