|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
blaikarn, håller med, jag kan inte skriva det bättre. En Dodge Charger Hellcat (för min del) = mums. Miljöhets > trams. :-) mvh/ Anders |
|
| Det är som Teslan, snabb och bra på alla sätt rakt fram men helt värdelös på bana. | |
|
Hur "krossar" denna AMG:n...? Den är ju bla långsammare 0-100 (än en E63 S 4-Matic). Kuriosa-bil för oss svenskar, har sett en CTS-V live de senaste åren.. |
|
|
Var inom Hedin Åbro (Mölndal) idag, och de verkar tro på vanliga Cadillac CTS i alla fall. Fanns nog ett 20-30 tal nya bilar på anläggningen. Alla jag såg var med 2,0 T motorn. Tittade lite närmare på den lite mindre ATS. Provsatt, kände och klämde lite. Dock ingen provkörning. Bilen i fråga var också en 2.0 T ny (tror jag), Priset var 324.000, nedsatt från 504.000 enligt en skylt i framrutan. Tycker de har spottat upp sig lite på designen och inredningen känns ok, men når väl inte riktigt de Tyska tilltänkta konkurrenterna. |
|
| Frän bil måste jag säga, och den ser lite så där lagom jänk-vulgär ut. Att den går fort både här och där betvivlar jag inte. Hur som helst tycker jag att Cadillac överlag är ett kul inslag i premiumfloran och hoppas få se fler exemplar ute på vägarna :) | |
|
Idag när jag var på en promenad så kom det en M5 med V10 och drog förb. och jisses vilket sound. Håret reste sig på hela kroppen! EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.