|
|
|
|---|---|
|
Ingår golvmattor vid nybilsköp av 520d. Jag har inte "begärt" att få några och inget är noterat i offert. Bil köpt via Bavaria Stockholm | |
|
Om det är de tjockare velourmattor du vill ha så är svaret Nej, de kostar extra. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Då jag fick min i våras hadde säljaren lagt in gummimattor fram, för att "vara snäll". Verkade nog så pass överraskad då det inte var mattor bak att säljare sa att jag fick dom med:) Så enligt säljare ingick det inte mattor varken fram eller bak... | |
|
Gummimattor brukar alltid ingå vid leverans av en BMW, velourmattor är tillval mot pristillägg BMW CS #5139 |
|
|
Nä, mattor räknas nog som extra idag, så att säljaren kan vara "snäll" och lägga in ett par med ett leende... ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Formellt ingår inte mattor, men praxis är nog att man får med gummimattor som en liten "present".... Så har det varit när jag hämtat ut tre nya BMW-bilar genom åren, i alla fall. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Jag fick med gummimattor till min senaste bil, förutom de velourmattor jag kryssat för. | |
| Inte dagsfärsk info, men då jag jobbade på BMW åf för 7 år sedan ingick alltid gummimattor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.