|
|
|
|---|---|
|
Har köpt mig en svensksåld -07:a 750i, och försöker att få in vanliga mobiltelefon via bluetooth. Lyckas dåligt med det, kommer så långt att den kräver en kod, men vilken kod skall jag använda? IME eller någon annan kod (0000 eller 1234 funkar inte). Har fått med papperet med olika koder från att bilen var ny, men blir inte riktigt klok på hur jag skall göra. Säkert skitenkelt för den som kan... Eller går det inte? Tacksam för svar från den som kan. _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. | |
|
Koden du behöver hör till bilen. Satt ursprungligen på sista sidan i instruktionsboken. Jan M |
|
|
Tackar, då ska jag kolla där. _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. |
|
|
Min satt på första sidan i serviceboken. Finns säker fler ställen :) Om du inte hittar den så kan du titta på den här videon så fixar det sig Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
|
Nu är det parat och klart, papperet med koden fanns löst tillsammans med instruktionsboken, var en fyrsiffrig kod, benämd "PK-kod". Allt fungerar nu klockrent, precis så som det skall göra i en BMW. _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.