|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Skulle bara tillägga att Abba-Benny ägde en 3.0:a en gång i tiden... Kungen och Abba-Björn har ägt varsinn 635:a... Kungen har även haft en M5 E28:a om nu någon inte visste det... Intressant va!? Nej, just det nej... | |
|
M3_bmw jag vet för mina föräldrar känner han som äger den (och jag har provkört den) den e en snubbe i 55år åldern. därför undrar jag hur mns_M3 kan påstå att han äger den men jag vet inte om uggla har ägt fler m3or en den den blå var i alla fall en 97:a |
|
Jonas M3 |
Liste: äntligen nån som kommenterade det :) M-Tritschka |
|
*johanml* jag vet för mina föräldrar känner han som äger den (och jag har provkört den) den e en snubbe i 55år åldern. därför undrar jag hur mns_M3 kan påstå att han äger den men jag vet inte om uggla har ägt fler m3or en den den blå var i alla fall en 97:a Jag har inte sagt att jag äger hans blåa 97:a. Jag äger bilen han köpte efter den. En cosmossvart cab -98 |
|
|
Yes, uggla hade en 6-vxl Estorilblå M3 cab. Kul i Auto Motor und Sports test av M3 Limo vs S4 skriver de ...vad man nu ska med 321 hk nedcabbat till (svarar på det Uggla!) :) |
|
|
Uggla kanske använde den som hårtork... |
|
|
Agneta Fätskog från ABBA skall tydligen ha ägt en E21 Baur cab för längesen. Undrar om den rullar fortfarande... BMWCS [Syd] # 2358 HMS |
|
|
Uggla hade den enda svensksålda 97:an av M3 Cabrio eller hur, i alla fall stod det så då BMW Solna sålde bilen sen, den var estorilblå och hade träpaneler om jag inte minns fel, Uggla hade inte kört långt med den heller. //Sniffer |
|
|
Uggla har haft den enda S-sålda 97:an av M3 cab och Den enda 98:an av M3 cab. Vaför köper man en M3 cab -97 och sommaren efter köper man en 98??? |
|
| MNS_M3: Han är väll inte bara kung i baren! :-) | |
|
lidberg : Han är väll nog kung på gatan också! Han åker ju nu mera 745i och M3 cab smg2. Svenska kungen har ju ett par beemers i graget också. M5 och X5 har jag glömt någon...? |
|
| Tänk vad många fina bilar man kan köpa för våra skattepengar! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hans Majestät Konungen är hedersmedlem i BMWCS. MVH Hasso |
| Jag äger Benny Anderssons gamla 3,0si -77, någon som sitter på bilder på honom och bilen? har en del själv och köpe kvitto och så vidare men inga riktigt bra bilder | |
| Jonatan: om han ramlar över i sommar ska jag fråga honom, skulle vara kul att veta om han minns den :-) (min farsa bor i samma område) | |
| Jag var spekulant på Mauro Scoccos 328 coupe från 97 för länge sen. Har för mig att den var montrealblå med beige skinn - man kan tycka vad man vill om hans musik men god smak vad gäller bilar har han i alla fall. | |
| en bekant till mig äger persbrandts gamla 745:A | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.