|
|
|
|---|---|
|
Hej! Lite sugen på att be Tomten om en F11 ;-) Vad tror ni min 330 Touring Automat 2003 skulle kunna betinga? Titansilver, svensksåld, 17.400 mil, komfortpaket, sportstolar, helskinn, besiktigad med blankt papper igår. 100% rostfri (rostskyddsbehandlad) och allt servat (alla vätskor, oljor, filter, stift, etc.) och bytt, inklusive kompletta bromsar (BMW original), dämpare, fjädrar, batteri, startmotor, styrväxel, länkarmar och krängningsstag fram. Nyrenoverad vanos och bytt DISA. Bra kvalitetsdäck sommar och vinter, båda uppsättningarna på original 330 alufälgar. Riktigt fin och bra bil men som sagt sugen på en femma ;-) Hälsningar, Christian | |
|
50-60´ gissar jag på... max. Jämför med denna; Länk och denna; Länk |
|
|
Saknar den M-paket så är det ju troligt att den behöver hamna under den som ligger ute för 49kkr, som kanske säljs för 45kkr. Tror 35-45kkr är rimligt. Fint skick är såklart bra, men det känns sällan som det ger så mycket betalt som säljaren önskar. |
|
|
Första import och knallröd skinnklädsel Andra, icke facelift och manuell Men jag håller med, mer än 60 är nog svårt trots allt som är gjort. Någon som är intresserad? ;-) Med vänlig hälsning Christian |
|
|
"mer än 60" Det blir nog ingen 5-serie för dig tyvärr ;-) Normalt underhåll höjer inte värdet på bilen. ------- //Lövet |
|
| Skulle gissa på runt 50k, kanske lite under snarare än över. Men visst, finner du en spekulant som letar efter just din bil kanske det går att få nån krona till. | |
|
Hehe, lite mer än "normalt" underhåll skulle jag vilja säga men förstår vad du menar... Och jag skrev "mer än 60" blir svårt, inte att jag räknar med mer ;-) Med vänlig hälsning Christian |
|
|
Vad hade ni tyckt man borde betala för det tilltänkta objektet? 525d, Touring, automat, M-Sport, titansilver, 11.000 mil, svensksåld, 18" M-sport sommardäck, vinterhjul (17") på no name fälg medföljer). Ej skinn eller navigation, enda extrautrustningen är DSP HiFi, dragkrok och tonade rutor... Säljs av Hedin Bil (inbyte, verkar som en brukare, firma en månad sedan privatperson resten av tiden). Hälsningar, Christian |
|
|
Någon som har känsla för rimligt pris för/värde på 525:an? Behöver lite stöd just nu känner jag ;-) Med vänlig hälsning Christian |
|
|
330: 40'-50' |
|
|
Ok, tack! Vad tror ni om 525:an? Rimligt slutpris? Mvh Christian |
|
|
Intresse finns. Kan du skicka lite bilder? |
|
|
Hej, Har inga bra bilder sparade men kan knäppa några snabba och skicka över om jag får din mailadress. Mvh Christian |
|
| Kanon, du kan skicka till Lovet84@spray.se | |
|
Har du kvar bilen så får du gärna maila några bilder till mig också. ihlberg@gmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.