|
|
|
|---|---|
|
Någon som är bra på att kolla om miltalen stämmer på en bil? Regnummer CPF119 Tack på förhand! | |
|
10-12-08 - 150 992km 11-07-28 - 85 219 12-06-04 anmält stulen i Skärholmen,samma dag inte längre anmält stulet i Sverige. 13-11-18 - 130 981 14-07-04 inga lån rapporterat. Har tagit detta från carfax. Mvh Gustav |
|
|
Tack för svaret! Hur tolkar man detta? Förstår vissa delar, men vad är siffrorna? Tack på förhand! /Nicklas |
|
|
Hej, första 6 siffrorna i varje rad betyder år-mån-dag, km står för kilometer. Sen tror jag nog att du kan tolka det som gurra hjälpte dig att ta fram. Mvh Brocco |
|
|
Haha, jo tack det förstår jag! Jag syftade på ex. "11-07-28 - 85 219" Ska jag ta det som att den har lägre mil 6 månader senare? |
|
|
Ja, December 2010 hade den gått 15K mil. Juli 2011 hade den mirakulöst nog bara gått 8K mil _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Låter ju faktiskt inte som ett toppenköp direkt ------- //Lövet |
|
| A precis på ett halvår hade den på något vis gått 6500mil mindre.. Jag hade varit väldigt skeptisk till att köpa den bilen! | |
|
Ja, det lär nog inte bli mycket köp där inte! Tackar Gurra för hjälpen! Bilen i fråga är denna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.