|
|
|
|---|---|
| Min X6:a blev stulen i Göteborg i natt. Svart med svarta fälgar. Regnr KRJ307. Håll gärna ögonen öppna.. | |
| Var i Göteborg? | |
| Sisjön. | |
|
Har du pratat med tullen? Om inte ring till färjelägena i Skåne och Västkusten samt Öresundsbron. Har du spårsändare? Mvh Stephan |
|
| Jag har ännu inte pratat med någon annan än polisen och försäkringsbolaget. Har tyvärr ingen spårsändare i bilen. Jag inser att mina chanser att få se bilen igen är mycket liten :( | |
|
Nåoot samband med detta? Skulle inte förvåna mig, ser ut som en röd X6 som brinner på en av bilderna Länk En privatperson blev också rånad på sin Audi RS6 i Gbg i förra veckan, det brukar ju också vara ett säkert tecken på att det är ett rån på gång BMW CS #5139 |
|
|
Här är förmodligen den röda som brinner i din länk J.L Länk |
|
|
Den röda X6:an ser ut som att det skulle kunna vara denna: Länk Den stals också i Göteborg i natt. |
|
|
Riktigt tråkigt Danica...:( Hur stals bilen? Tillgrepp av nycklar via inbrott i hus eller på något annat sätt? Förmodligen bytte dom väl till din bil när dom tuttat på den röda. Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig. Vore bättre att dom eldar upp bilen så slipper du få tillbaka den förmodligen krockad och lagad. Mvh, lloydan |
|
| Jag vet inte hur dom lyckats stjäla den. Båda nycklarna har jag kvar. Ja, frågan är om man vill ha tillbaks den OM det nu är så att den använts i samband med ett rån. Troligtvis inte. | |
|
Hmmm... Verkar inte vara så lätt att få ha sin BMW i fred i GBG: Länk |
|
|
Så himla tragiskt varje gång det sker. Att samhället förändras så att rejält under så få år beträffande respekt och integritet, både för person likväl som ägendom. Problembilden är minst sagt komplex. En av de större problemen är att de fåtal tullare som nuförtiden existerar får inte utföra sin uppgift som de skapades för. Stå vid landets gränser, kontrollera och verifiera vad som rörde sig in och ut i det under vilka premisser. Barn främst men även unga, vuxna, företag, regioner, länder behöver gränser. Det man kan göra för att iaf då det momentet då en potentiell tjuv spanar på bilen är Länk rejäl rattkrycka stoppar ibland, separat defalarm integretat med originalnyckelstyrning och gpsspårsändare samt graverade rutor. Bara hoppas att det löser sig försäkringsmässigt för dig danica. Beklagar allt jobb du kommer få som inte har ett dugg med dig att göra. Mvh Asken |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
James Bonds Lotus Esprit hade det mest effektiva stöldskydd världen skådat. Visserligen förlorar man bilen men buset blir straffat i samma smäll. |
| Bilen är upphittad! Helt intakt som det verkar. | |
| Skönt! Hur hittades den? | |
|
Stod den i nån lada och väntade på transport ut ur landet? Säkert stulen med en nyckel som de kodar själv. :-( |
|
| Polisen hittade den på en pendelparkering i Kungsbacka. Det är troligtvis så att de kodat sig en egen nyckel genom att plocka upp signalen från min nyckel när jag använt den. | |
| De har en fin liten enhet till det, som de kan använda utan att behöva signalen från din nyckel. :( | |
| Släppte inte BMW nya nycklar till X5/X6 just för att döda detta fenomen? Jag har bestämt för mig att jag läst om det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.