|
|
|
|---|---|
| Tänkte hört om någon vet vad som kan vara felet och hur man kan åtgärda mitt fel på min stereo i min e91:a. Grejen är att i mittkonsolen sitter utag för aux men det går ej att välja aux på stereon utan det är endast CD och Radio man får fram när man trycker på mode. Mvh Andreas | |
|
Har den funkat någonsin? vet inte hur det är på just e91 men på e46 iaf så kunde man ej få fram aux mode om inte kabeln va i bak på stereon. Har någon dragit ur stereon nyligen o kanske glömt koppla in den? alt den har hoppat ur av tiden gång? alt den finns ingen kabel? |
|
| Kodade tillbaka denna funktion på en e90 i somras, då den blivit strömlös en gång pga dåligt batteri. | |
| Hej! Har inte haft ur stereon och har aldrig fungerat i min ägo . Får ta ur och kolla helt enkelt. Om man ska koda om är det in till BMW som gäller då? Mvh | |
|
BMW kanske gör de. Annars blire nån som ha koll å bor i närheten |
|
| Okok! Tack för hjälpen! Ska kolla på detta ikväll :) | |
| Hade loss stereon nu och verkar vara som det ska, för jag antar att eftersom det är orginalmonterat så sitter även AUX i "kabelhärvan"som man klickar dit? Så det borde väl rimligtvis vara så att man behöver koda om den.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.