|
Sida 9 av 13
|
|
|---|---|
|
Grattis! Extremt mycket bil för pengarna och historik med mera är klockren så det finns inget att oroa sig över. Gamla ägaren på Autopower heter M5tomten, tror dock inte han hänger kvar här men här är hans tråd om bilen innan han köpte den i Tyskland Länk |
|
| Grattis till en fin M5:a! Sneglat på den på blocket ett tag.. | |
|
Finns det nån av er som ska till BOS i Maj? Vi har två "convoys" North and South plannerade - så vi får alla V10or i samma parkering plats.... Again... sorry for the bad Swedish...! |
|
|
Jag ska dit! Utgår från Växjö så vi kanske kan mötas i Jönköping? |
|
| Jag åker från oskarshamn | |
| Hänger på från Norrköping, endast lördag. | |
| Jag hänger gärna på :) åker från gbg | |
|
dem som kommer, kan ni skriva/håll koll på:- "M5 V10 Club Sweden" Facebooks sidan, den är denn fjärde diskussion. ...så att ni veta planer.... om ni inte veta redan. |
|
| Jag har inte Facebook så gärna info här i tråden också | |
|
Det finns inga specificerade tider just nu om när och vart vi ska träffas, men så snart det finns överenskomma tider/plats jag kanske kan börja ett ny diskussion....if someone else doesnt beat me to it. |
|
|
Länk Svensksåld M5 på KVD med 5000 mil. 7 ägare totalt enligt transportstyrelsen och säljs av uppdrag från privatperson. Verkar ha bytt ägare i början av Februari senaste i år. Nån som vet nåt mer om bilen? |
|
Lasse Karlsson |
RIBBA_n! Vet inget om bilen! Men vad man läst o hört om KVD är väl att skicket inte alltid är det som uppges, eller det som bilder och dyl ger sken av!. Sen är det ju auktion o då brukar det ju kunna bli lite hursom vad avser priset! Är bilen i bra skick, o milen, runt 5000, är rätt, skulle det förvåna om slutpriset landade på knappa 220 papp! Sen kan ju bilder luras, tex att det speglar sig i lacken o dyl. Men ser det inte ut som den har riktigt härliga repor på förarsidandörren!? men jag kan ju se fel! Till sist kan jag nämna att jag tänker sälja min M5-05:a nu när det våras. Bilder finns under min flik, den har gått 6500 mil idag är Svensksåld o kommer säljas nyrekondad o nybesiktad i April/Maj. Ämnar skaffa M5F10 till sommaren! Bara att höra av sig om intresse finns! HA DET! modolasse |
|
Den verkar inte vara i toppskick men den är svensksåld, har rätt mil och snyggaste färgen. Kan bli ett bra köp med lite tur ;) |
|
|
Lasse: Har tyvärr lite svårt med färgen på din, men den verkar vara i jäkligt bra skick! Pula: Nej det verkar inte vara ett toppexemplar tyvärr, men väldigt låga mil. Ska följa auktionen. |
|
| Gillar inte heller färgen, passar inte på en sån pass stor bil. | |
Lasse Karlsson |
lanab! Har full förståelse för att alla inte gillar Indianapolisröd! För mig är den dock den klart snyggaste färgen färgen på M5 E60 tillsammans med den Hasselnutbruna! Däremot förstår jag inte vad storleken på bilen har att göra med om en färg är snygg eller inte!? Skulle den kunna va snygg på en Skoda Fabia då, eller kanske en Fiat Punto? modolasse |
| Jag tycker Indianapolis ser bra ut på en M6 men på en M5 gillar jag den inte alls så jag kan hålla med att det kan ha med formen att göra. | |
Lasse Karlsson |
Phoenix M3! Det skulle jag kunna köpa, "formen", men storleken? Få se om lanab kommer upp med nån slug förklaring på hur han tänker! HA DET! modolasse |
| Indianapolisröd är en riktigt fin färg. Hade inte mått dåligt om min varit den färgen (förutom när den blivit skitig). | |
| Lasse: Ja storleken skulle jag inte vilja säga skiljer då M6an är en stor jäkla bil det med, haha :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.