AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
82.170

M5 E60: Finns det några "vettiga" kvar?

Sida 12 av 13
10 gånger av 10 att man (jag!) väljer en bil som har lite "färg" istället för tråkigt silvrig eller svart...Indianapolisrot är klockren!
Är på jakt efter en M5 E61
Om det är någon här inne som funderar på att sälja sin så hör gärna av dig..

Dock ej med vit eller brun klädsel
Lasse Karlsson
Hallå alla!

Nu är säljannonsen uppdaterad! med nya "torra" bilder + lite i texten och draget bortmonterat o lagt i skuffen, där det med all rätt ska va!

HA DET!

modolasse
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Någon som vet något om Tabergs M5a?
Man blir ju nervös av sånna handlare, men visst lär väl även guldkorn passera dessa handlare också.

Skickade PM till Schrickm5 som verkar ha ägt den tidigare, men har inte fått någon återkoppling.

tr
210
tremolo
535d E60 -07
Din M5 E60 Lasse är grymt snygg i indianapolisrot ihop med sepang bronze lädret!
Hade köpt den alla dar i veckan om jag varit ute efter M5.
Lasse Karlsson
Tack tremolo!

Ja, jag är faktiskt extremt nöjd med skicket efter rekonden! Bilen är ju ändå 11 år gammal, och det känns som den faktiskt inte är långt från nyskick!

HA DET!

modolasse
Länk

När ska M5an bytas ut? När en av dom här dyker upp. Snacka om REA!!

Best of the best, and keep it forever

Glad påsk!

EB
Nu är ETC540 såld.
Hur går det för dig Lasse? Några spekulanter som tittat?

EB
Finns redan klipp på ECT på youtube/instagram med Ferritasystem på
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Nu har jag blivit ägare till en av dessa fantastiska bilar! :) Köpte Lasses M5. Magnifikt skick (mkt nära helt nyskick). Kan nog säga att det är en av de finare exemplaren jag sett i verkligheten.
Nu blir de att vårda den ömt, en ny uppsättning fälgar är väl istort det enda jag kommer göra förutom att putsa.
Grattis!!

Vad blir det för fälgar?
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Tack så mycket. :) vilken motor detta är!!

Jag har inte bestämt mig ännu, men jag kommer kombinera med en uppsättning h&r fjädrar också. Ska kika runt lite, men kommer nog satsa på 20" storlek iaf.

Bbs challenge är ju en klassiker, i svart skulle de sitta riktigt bra mot färgen. Men känns kanske som challenge fälgen mer hör hemma på en 3 serie.
ar
218
arvidw
Volvo XC90 R-design, Bursting blue -16
Grattis Ribban! Måste ha varit dig som jag mötte i Uppsala vid korsningen Dag H/Vårdsätravägen...? :-). /Arvid
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Arvidw: måste de varit :) var på väg hemöver mot Karlstad.
Ja tveklöst en av världens bästa motorer. Ljudet är magiskt, sen har du ju fördelen att det sitter ett Hartge-system på redan :)
Grattis!

EB
Ba
328
Basilika
E39 530im
Grattis till M5an. Grym bil med fantastiskt kombination av bra komfort och prestanda. Som nämts tidigare, V10an är MAGIC! ;)
Mp
25
Mpower m5a
M5 e60 -05
Hartge system = supersprint :) det har jag på min med snackade med supersprint Italien o sa att jag ville ha samma som hartge o då sa dom då är det supersprint system :) underbar sång med v10an. Grattis till en underbar bil annars

Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Tack så mycket alla! :) varit ute och kört upp "lite" soppa i helgen. Redan nu måndag morgon v10 abstinens ;)
Visst är det så RIBBaN:)

Tor@ Hur går det?

EB
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.