AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
81.563

M5 E60: Finns det några "vettiga" kvar?

Sida 11 av 13
Mp
25
Mpower m5a
M5 e60 -05
Min finns inte gått 6000mil än o få ägare sv såld köptes förra året på sem. Så nu ska det njutas iår på sommar vägar

Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Hej!

Ingen som har nån "pärla" ståendes som skall läggas ut för försäljning under våren.

Har en på gång från en forumsmedlem här men tänkte kolla även på andra alternativt.

Enda intressanta bilar är svensksålda skadefria sedaner med låga mil och bra historik. Skick/historik är direkt avgörande.

Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
min är ut (bytt till en RS6) på Blocket.

Men han har ganska många fel på anonsen.....

Har inte:-

USB
Logic7
M Drivers package
Telefon inbyggd

...men den ser fin ut.

Länk
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Touring är ej av intresse för mig tyvärr :/
tr
210
tremolo
535d E60 -07
Är inte Tabergs bilcenter typ som Linus bil eller Michell & Company, dvs. bluff o båg?
pa
55
patrick_set
Bmw 1M -12
Kia Venga -13
Kia Soul -15
Någon som vill sälja sin M5 E60 är välkommen att höra av sig till mig. Sedan, låga mil.

MVH
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
tremolo:Har för mig att det var Tabergs som rotade fram mitt nummer och ringde och var sura när jag hade skrivit här om en rutten E39 M5 dom hade till salu.
Mao inte så seriösa, nej.
Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
Tabergs - som sagt han har min förredetta M5 och har bytt motorn säger han. Anonsen är fortfarande helt fel om utrustning, förresten vem har hörde talas om "Black Edition"?
Länk

Jag tror att den är snyggare i verkligheten. Bilderna är bara för kassa:(

EB
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
Bra annons Pula. Men Borde ta bilderna när det är soligt + glänsande ren bil.
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
Förlåt är nyvaken. Tror inte att den är din. Men till de som äger den!
Det är Modolasses M5 och färgen är hemsk om du frågar mig :)
Jag var spekulant på den innan och historiken och allt annat är klockrent med bilen och Lasse verkar vara en trevlig prick men färgen, njaaae.

Det är ju dock en smaksak.
Den som köper den får dock mycket bil för pengarna.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Svårt att ta mycket bättre bilder en så mulen dag. Men man kunde ju låtit bli strålkastarspolningen ;-)

Färgen, tja, det är väl kul med något eget? Men inte mitt förstahandsval riktigt.

-------
//Lövet
Lasse Karlsson
Grabbar! Bilderna blev inte bra! Håller med! Kommer nya inom kort! Ha det!
We
2.000
Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
Tycker färgen är skitfin, synd bara på dragkroken och fälgarna dock. Men det ser ut att vara väldigt mycket bil för pengarna!
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag gillar färgen och priset är rätt för nån som vill köpa en M5
Mvh
Marin
Lasse Karlsson
Wesrersund!

Dragkroken är avtagbar! Bara blev så att den satt på, då jag tog bilderna! Skulle aldrig köpa en M5:a med fast dragkrok!

HA DET!

modolasse
Har du inte kvar originalfälgarna? det skulle se bättre ut om du satt på dom istället och tog bort dragkroken, det är ju ingen Volvo V80 precis...
Haha
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Jag är riktigt sugen på Lasses bil, färgen har jag helt ändrat uppfattning om på senaste tiden efter jag kikat runt på lite amerikanska forum där färgen är mer poppis än här (verkar svårt att få färgen till sin rätta på bild). Bilen verkar skitfin och rätt mil/historik.

Draget är ju bara ett plus, avtagbart dessutom. (Kan man dra vattenskotern bakom ;)). Fälgarna är ju bara att byta, alt. montera original 19" .

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.