AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.715

Hälp med basinstalation bmw E60 -06

Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
hejsan, undrar hur man kopplar in en aktiv bas i min nya bmw E60 -06, har köp lågnivå-omvandlare och har en aktiv bas som jag skall koppla in? undrar hur man lättas med bästa resultat kopplar in denna, tacksam för all hjälp jag kan få, mvh Philip H
Ce
576
Centrallogik
X3 M Sport 20d -21
Vild gissning, plocka högnivå från basar under stolarna fram. De borde ha rätt frekvens
Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Det finns inga kablar i bak man kan gå på? eller något som är förberett? eller finns det lågnivåutgång bakom stereon ?
Ce
576
Centrallogik
X3 M Sport 20d -21
Beror på, har du standard eller hifi ljudpaket? I det sistnämnda ska det sitta ett mindre slutsteg i bagaget vänstersidan.
Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Jag har inte hifi stereon, kollade i bak men fanns inget där, finns det någon port man kan gå på i fram vid stereon?'
Ce
576
Centrallogik
X3 M Sport 20d -21
Du kan säkersäkert hitta samma kablar vid stereon som du gör vid basarna under stolarna ,, frågan är vilket som är minst krävande. Men det finns ingen lågnivå färdig vad jag hittar ..
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Om du inte behöver remotesignal till din aktiva bas är det absolut enklast att koppla in sig vid basarna under framstolarna.
Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Jag behöver ingnition-signal vet jag iaf, tack för all hjälp, får skriva isär och kika, tack så mycket Med vänlig hälsning, Philip
//
300
///535power
320d EDE -11
varför inte bara byta basarna under stolarna och högtalarna i dörrarna och driva allt på steg via DSP istället för hög till låg

jag kör så låter as bra
Hy
9
Hyllen
BMW 318i lim E46 -02
Hade basen i min gamla bil så tänkte flytta över den till min nya, därför jag måste köra den via låg-nivå, tack för tipsen men är inte så händig på att skriva och greja så räcker nog med att bara sätta in basen :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.