AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
11.813

Värdering/intressekoll på en välutrustad 535d lci -09a

Sida 2 av 2
Japp alla funktioner fanns till Merino, däremot kunde man inte få kyla till Dakota eller Nappaläder. Merino är lite överkurs, har inte listorna tillgängliga just nu. Men det kanske är ca 10st 550iA LCI E60 som har Merino med kyla av knappt 2000 tillverkade.

Aktiva/massage gillar jag på E60, gör nytta på turer på en timme eller längre. På E39 kändes det mer som hela havet stormar. Pröva de lite mer innan du förkastar dem.

Terrängbil känns onödigt, törstigare, dyrare, långsammare och sämre väghållning. Fördelen är väl att kunna parkera när det inte är plogat.

Mvh Stephan
Ty
93
Tyng
320da F30 2012
M3 E36 Cab 1997
Ja, det var knappt mer än någon timme annnonsen var ute... Visst var det i stockholm som den annonserades ut?
Rh
133
RhinoThue
BMW 530xd (F11)
Satan vilken spec. Trodde jag hade en välutrustad 535d men i jämförelse med den här kärran är det rena tomhylsan :D

Individualljudet, panoramataket och automatiskt helljus/kurvljus är det jag uppskattar mest. Dieselvärmare, aktiv styrning och rattvärme hade ju vart underbart.

Lyssna på frugan, behåll bilen!
Ni
199
Niclaza
535d lci
Behåller bilen nu...

Har precis köpt mig en 330 coupe clubsport manuell som andra bil istället!
Betydligt roligare att köra faktiskt :)
Lite rolig kuriosa är att jag ägde denna bilen för 3 år sedan. Köpte tillbaka den av samma kille i helgen!

Så med detta inköp botades min bilbytarsjukdom tillfälligt!

Tror 535an står sig bra i värde dessutom så känns inte dumt att behålla den lite till!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.