|
|
|
|---|---|
|
fått ett problem på min bmw som jag undrar om nån vet vad problemet kan vara? har felsökt och felkod 63f9 tror jag denna hette . har tid på bmw om typ 2veckor men har läst en del så felet brukar vara antingen sensor matten eller sgm/ecu till airbagen som tydligen va väldigt ovanligt att bytas enligt bmw. detta står på dispalyen function of airbags,belt tensioners and belt force limiters faulty.Ensure you seat belt is fastened despite the fault. tack på förhand mvh | |
|
Vad har du felsökt med för diagnosverktyg? Om det är sensormattan som är trasig så är det onödigt att byta den, finns andra lösningar som simulerar en matta utan att äventyra säkerheten. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
okej . har en polare som jobbar på mekonomen så vi använde datorn dom har vet ej vilket program dom har . han trodde det kunde va boxen men som sagt felkoden kan ju betyda flera fel som jag förstår tex sgm,sensormatta,hela bältes grejen . men antar att jag måste till bmw för att hoppas få veta exakt vad som är fel. men vi går det att koda om en annan sgm ? |
|
|
Du behöver inte åka till BMW, du kan investera i ett diagnosverktyg som du kan få reda på mer exakta felkoder: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.