|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det är någon träff i Sundsvall i helgen? Jag har sett flera fina åk som inte brukar rulla här (vad jag vet). Bla. E46 M3 cab, E39 M5 etc. Jag vill oxå vara me' isåfall :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
beemah |
Det finns både och i S-vall...... 2 st M3 cab E46... en som är en induvidual som är lila met samt en carbon svart med SMG II som är köpt på Molin bil...... samt 3 st M5 E39 2 som är avus blå och en carbon svart!! Som jag vet om!! MVH //Mange |
|
Vore ju kul om det blev nått av nån form av Sundsvalls Träff =) ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Hur många sundsvallare finns det här på forumet egentligen, skulle vara kul att ha en träff och utbyta erfarenheter. Själv har man ju bara haft BMW sedan i januari och man har väl mycket att lära sig. |
|
|
Jag är ju inte från Sundsvall men det vore roligt med en träff där då det är kring 4-5 mil från mig. De flesta träffar är ju så långt borta :( ///Daniel Länk |
|
|
En idé är ju att träffas runt 30-31 Augusti då det skall koras snabbaste Gatbilen i Sundsvall på Sättna Flygfält (SHRA som håller i det). Då kan man ju träffas där eller innan då, och åka dit gemensamt sen.. Andra förslag? Några som är intreserade?! _____ Johan ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Bra förslag! Synd bara att vägen till Sättna är så kass... Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Jo det håller jag med om erito! Fast senast jag åkte dit så gick det inte fort.. Vilket är positivt iaf! men mitt K&N filter hade lite Hosta!.. Vilket däremot inte kändes nå vidare bra! Hur som helst så vore det roligt att få till nån form av träff här i S-vall iaf =) Då det verkat vara total torka på BMW träffar här den senaste tiden.. ______ I väntan på nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
///Sashe |
Jag är på! Både när det gäller träff..och ev. karavan till sättna! Ska vi boka det =) ??? |
|
Tyvärr verkar vi inte vara så många... men ska vi kolla hur många som är med då? Hur många är på på Sättna? Maila mig så sammanställer jag det och redovisar det här? Låter det som en bra idé? ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Kanske ska starta en ny tråd som är lite aktuellare. Är det riktigt att det är 30-31 augusti. |
|
|
Jo det var klart att det skulle vara 30-31 Augusti redan då dom hade Dragracingen i slutet av Juni eller om det var början av Juli.. minns inte så noga! Men då stod det i Programmet att det det skulle utses Sundsvalls Snabbast Gatbil den 30-31 Augusti =) Jag startar en ny TRÅD och postar länken här sen! ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Länk Så dära där har ni länken till den nya MERA aktuela träffen om vi så får kalla det... läs och diskutera!! Vore ju skit kul om vi kan få till nån liten sammankomst iaf =) ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.