|
|
|
|---|---|
|
Hej min bmw vänner Har ett problem,hur fn får man lös luftrenar burken,den undre,lock o filter-inga problem men sen,den undre !!måste komma åt höger halvljus lampa Tack för råd !!! detta är en 745 -02 | |
| Gå in på realoem.com och sök på ditt vin nr. borde finnas en skiss där hur den sitter fast | |
|
Tack janne,men det gav inget,fler förslag finns inga skruvar eller bultar inne burken. kjäns som den sitter på gummi,är det bara slita mån tro ? |
|
| Hej ta ett brytjärn eller stor skruvmejsel och försök o lirka upp den. vid montering spruta såpvatten på gummit. jag tror inte den är skruvad underifrån lycka till | |
|
Nä du Janne,jag har nu brytit till det böja lossna plastbitar,men burken är kvar |
|
| Jag ser ingen annan utväg än att hissa upp bilen lossa skyddsplast under eller innerskärmen | |
|
ja ska fara på bmw verkstan o fråga.inte fan ska väl behöva krypa under bilen o ta lös hasplåten för att byta en lampa |
|
![]() 13.427 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Man ska inte slita och dra. Såhär tycker BMW man ska göra Länk Remove air cleaner element. Release retaining screws on coolant expansion tank. Release screws and remove intake filter housing (1). Verkar vara skruvar vid expansionskärlet samt två skruvar som håller fast underdelen i två vibrationsdämpande gummifötter. |
|
Tack slangen,men det ser inte så ut i bil! men nu har ja varit ute o hittat 2små stjärn skruvar ! så nu är den lös o glödlampan med MEN MÅNGEN TACK ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.