|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag behöver lite hjälp och tips angående efterinstallation av bluetooth till min bmw 525d 2011 (F11). Den har inte bluetooth från fabrik och jag undrar om det finns något alternativ som ger mig samma funktioner som fabriksmonteringen hade gett: - Streama Spotify - Handsfree för att ringa - Få upp Spotify och telefonlistor på BMW:ns display - Kunna styra detta med bilen inbyggda knappar (på ratt samt vid kontroll-ratten vid växelspaken) Jag undviker gärna fula plastiga nya knappar som måste läggas på instrumentpanelen etc. Jag har hittat dessa hittills: Länk Länk Här är en PDF med min BMW:s tillval från fabrik: Länk Finns det någon med erfarenhet av detta? Behöver hjälp, för är inte sugen på att beställa ett paket för 6500kr och så låter det inte bra... MVH Henrik | |
|
Jag har hittat 2 olika modeller: Länk samt Länk Jag känner mig lite lost i specarna, t.ex. måste jag veta om min stereo har optisk ingång, hur tar man reda på det? Tacksam för hjälp... |
|
|
Har kollat upp med BMW vad dom sa: "F-modeller i 5-serien har inte Radio Business eller Radio Professional som tillval." Jag vet inte hur jag ska gå vidare då alla sidor refererar till Business- eller Professional-radio (vilket inte finns till 5-serien!). Jag har HIFI-paketet på min BMW (står inget om det på det fungerar till de bluetooth-kit jag hittat på nätet). Inväntar svar här helt enkelt, om någon har vart i samma sits som jag... |
|
|
Hej, Jag har exakt samma fundering? Blir inte klok på bad som sitter i bilen? |
|
| Jag har fått en offert från BMW på 11500kr för orginalprylar, lite mycket pengar för denna funktion tycker jag. Jag ska kolla med BMW idag vad stereon heter? Återkommer. | |
| Det verkar, som sagt, som att stereon inte finns i olika utföranden, bara tillvalen (t.ex. HIFI-paket med fler högtalare). Men tjommen jag snackade med kanske har fel... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.