|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att sälja min röda 2d 318i-89. Den har gått 25200 mil, men är enormt påkostad det senaste året. Jag har köpt delar till den för ca 30 000:-. Jag har kvitton på ca 20 000:-. Invändigt är den väldigt fin. Utvändigt finns det lite rost, bla på dörrarna och tankluckan. Kam, vippor, lyftare, ventiltätningar, vattenpump, termostat, några packningar, några bussningar, bromsskivor, ok, trummor, tank, koppling, styrväxel, mm är nytt. Vindrutan är sprickig, men klarar besiktningen. Bes ua i februari. Fina 15 lm-fälg med bra 205-55 s-däck. Dåliga sommardäck på orginal 14 tumms lm-fälg. Dåliga vinterdäck på plåtfälg. Fin sony cd, pioneer 8-tumms trevägs högtalare i hatthyllan som drivs med ett alpine slutsteg. 4,25 tumms kenwood fram. Som sagt, en välfungerande bil med lite rost och några småbulor/repor. Vad kan man begära för en sådan? Jag hade tänkt mig 18 000:- Tack/Jocke | |
| Annonserar du ut den för 18.000, så kanske du får 15.000 när köparen har prutat färdigt. | |
|
Du har ju kostat på den en del...med mesta är väl förslitningsdelar antar...du har ju en del tillbehör till bilen det höjer värdet lite.. Men 18000:- låter överkommligt men du ska vara beredd på att köparna kommer att pruta... Henk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.