|
|
|
|---|---|
|
Hej..någon som vet varför det kommer ett ljud som låter som starten vid skidor? typ..pip...pip...piiiip. Kan inte säga när det kommer utan det bara kommer då och då.? Har en BMW 520i -04 E60. Tack på förhand! | |
| Launch control? :) | |
| Kan de vara termometern som varnar för halka, tror de är vid +3 grader den gör de. | |
|
Tror inte hag har Launch control i min bil och nej det är inte varning för halka. Något annat konstigt ljud.. |
|
| Det är signal för varje heltimme. Stängs av via iDrive. | |
|
Tänds det något i instrumentpanelen när ljudet kommer? Varningen för halka låter bara "pliiiing", inte 3 gånger. ------- //Lövet |
|
|
Det tänds ingen lampa utan ljudet kommer bara ibland... har inte kollat om det är någon form av signal för heltimme men jag har inte ändrat något som skulle göra att det ska varna heltimme... |
|
|
Nåt sånt alarm har jag aldrig sett tillgängligt i mina 5-serie. Är det flera pip brukar det tyda på nåt slags felmeddelande men då ska det synas i instrumentet. ------- //Lövet |
|
|
Länk Hour Memo kallas funktionen. |
|
|
Spännande. Så djupt i-driven har jag onekligen aldrig varit... ------- //Lövet |
|
| Settings-Time/Date-Time ;) | |
|
Jag hittade Hour Memo och den var ikryssad så jag bockade ur den så får vi se om det hjälper...är väl min sambo som använt bilen mest som lyckats kryssa i den. Även hon som började klaga på ljudet..... Tack alla för tipsen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.