|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har lite beslut ångest ang en bmw jag kommit över av en ren slump och jag köpte den då jag inte ville se den bara stå längre samt en raritet pga att ej så många finns kvar, är en bmw m5 kombi 3.8 -93, bilen skulle behöva lite kärlek då nerkant på dörrar är frasiga och luckan i höger kant e frasig, innuti är det helt ok mörkgrått och ljusgrått skinn kombo, snålt utr endast ac båda sidor+ sätesvärme samt el speg och hissar,bilen har gått 29 ärliga mil motorn 15 pga av byte för 8 år sedan "inga doc på detta finns men 100% garanti" bilen har stått inomhus dom senaste 7 åren utan att gå en meter däarv ev rost men kalas innuti ingen skull lukt utom lite läder. jag skulle vilja byta 3 dörrar + lucka samt lacka hela bilen i samma kulör "daytona violett" om jag inte är ute och seglar jag är ingen expert på bmw färger :) , om detta göres och fina dörrare och luckor finns det mängder av till ok priser på nätet och en riktigt fin lack får man för 20k utan probs, är det värt det eller skall jag bara sälja av den till ngn somm vill göra ordning den, eller skeppa den i typ delar motor+låda+diff+inred mm lär ju vara värt lite.. vad är en sådan här bil värd i skicket just ny typ hittar inga kombis till salu och det är väl endast ca 800 tillverkade i hela världen. Mvh//Mojje | |
|
Tycker absolut inte den ska styckas av.. Den är en allt för sällsynt bil! Låter mer som den är värd att rädda. En M5 Touring får vara tallröten om den ska hackas upp. Miltalet är lite högt för att tilltala sanna entusiasten, men om allt fungerar på den så är den värd nånstans mellan 40-50 tusen med rosten, skulle jag vilja påstå. Uppfixad med nya fin lack, lätt 70 plus.. För ett par år sedan fanns det en likvärdig högmilare M5T till salu för runt 30.000kr. Den försvann snabbt. Läget är detsamma idag, minst sagt. Rädda denna nu :) |
|
|
låter vettigt, kanske man skall kasta ut 25k på den och få den riktigt fin med nya dörrar + lucka + hellack och njuta den lite, under 30 säljer jag den aldrig för så kass e den verkligen inte, det e dörrar och lucka + lack, men jag e pedantiskt skall den gotta sig bredvid min supra så måste det vara fint. :) tack för ett bra svar hoppas fler kunnade i frågan kan vägleda mig på rätt spår så slipper denna bil bli uppstyckad i onödan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.