|
|
|
|---|---|
|
Hur fäster jag extraljusen i kofångaren på en e39 -99. Jag har ett fäste som ska sitta bakom nummerplåten. Kan jag borra rakt igenom kofångaren och fästa med genomgående bult eller ska jag klämma fast blindmuttrar i kofångaren. Innehåller kofångaren något som man absolut inte får borra i. Tacksam för svar. / Anders | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det ska inte vara några problem att borra bakom nummerskylten vad jag kan komma ihåg. Du kan ju även borra och gänga och använda försänkta skallar. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Det tar inte speciellt lång tid att plocka bort kofångaren. 2 bultar på mitten, nägra skruvar i hjulhusen och några clips och skruvar under som håller skyddsplasten under motorn. Då kommer du åt att göra ett ordentligt fäste så du slipper att extraljusen fladdrar när du kör i ojämnheter. Kan du även passa på att göra rent vid kondensorn och kondensorfläkten där det mer än säkert sitter en massa skit. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.