|
|
|
|---|---|
|
Min far har just gått bort (83 år....) och gubben hade en 428i uttagen 2013-10-31. Den har gått ca 2400 mil och är utrustad med standardpaket och navi (vad jag vet...). Vad gör man med den? Har fått en värdering från M-bilar på 360.000. Det är ju en ny och dyr bil, ska man sälja privat eller till bilfirma??? Risker vid privat försäljning på Blocket eller liknande att man blir rånad? Udda fråga, jag vet men udda situation... Den som är intresserad av att köpa får naturligtvis höra av sig här. Kan skicka bilder, utrustningslista mm. Kommer även att lägga upp den i Powerbörsen... /Touchdown Länk | |
| Värderingen du fått, är det vad de är beredda att betala för den, eller vad de tror de kan sälja den för? | |
Verdi |
Beklagar sorgen. Du kan lämna den på försäljningsuppdrag hos en bilhandlare om du känner dig obekväm med summan. Kontakta t ex Marin här på forumet. Han kan säkert hjälpa dig. |
| Gör alltid upp affären/betalningen på din bank, bara att boka en tid med din bankman. | |
|
Jag kan hjälpa dig med förmedlingen. Skicka PM om det är intressant. mvh Marin |
|
|
Utlagd i Powerbörsen samt Blocket nu. Kom och köp!!! /Touchdown Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.