|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Så kallade målvaktsbilar som har körförbud och körs av personer utan körkort har naturligtvis ingenting på vägarna att göra. Det är jag helt enig med dig om. | |
|
KristofferL; det finns åtminstone 2 BicMac i Sverige, vad jag vet om - samt ett par LaFerrari, Porsche 918 osv... Om min enda, ynka rad på Eurojackpot skulle gå in imorgon, skulle jag definitivt INTE köpa alla de efterföljande tjugo bilarna av anledningen "rika köper för att visa att de är riktigt rika". (Citat Verdi) ...utan för att jag älskar bilar, och skulle njuta av tex P1! (Mitt val över LF och 918 btw). Och snälla Verdi; sluta med din hybris-baserade paranoia, ibland har du bara knasiga åsikter - det är inte så att folk (jag mfl) är "ute efter dig" för det; OK? Orka. |
|
Verdi |
Sani, Hmmm. Jag förstår inte riktigt din logik. Ska jag sluta? Jag har inte skrivit ett ord här sen ditt förra påhopp på mig. Du är ju inte riktigt klok. Har du inga 14-åringar att vara otrevlig mot? |
|
Snacka om ett ickeproblem. Det produceras ett hundratal supersportbilar om året, varav de flesta inte når 1000 mil under sin livstid. Istället bidrar de med teknik som sedan kommer till nytta i vanliga bilar. Torque fill är något jag ser fram emot att komma ut på en bredare skala. Dvs att en elmotor fyller i luckorna där vridmoment saknas hos en mindre motor. Lägre förbrukning, mindre utsläpp men bättre prestanda är väl knappast något negativt? Personligen skulle jag slå till på en 918 Spyder om jag hade möjlighet. Fyrhjulsdriften känns inte fel när man börjar närma sig 1000 hästar :) |
|
|
På de här nivåerna är "detaljer" som tex däck så klart väldigt avgörande, vilket inte minst visas i det här testet: Sedan kan ju ingen av bilarna troligen mäta sig med LF dock.. @Verdi; (S)om man ropar får man svar. |
|
|
En begagnad 997 turbo skulle jag kunna tänka mig om jag hade mera pengar än förnuft. Allt över det har passerat gränsen för det anständiga hos mig. |
|
|
Det viktigaste: Ingen inblandad fick några allvarliga skador. Det finns billiga, dyra och extremt dyra leksaker. Unga människoliv=ovärderliga. |
|
| Helt riktigt. Materiella ting gåra att ersätta men människoliv är oersättliga | |
|
Så otroligt tänkvärt henke lexus! Hade ingen susning om de!! ;) |
|
| Så är det Skorpionen, hänger du här så kanske du lär dig något på köpet. :) | |
| Ändå lägger vi biljoner på materialla ting, medan människoliv går till spillo........äsch, skit i det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.