|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är det bara coupéerna som har det? | |
| Ingen aning...bra fråga! :) | |
|
Sitter inte på min, men det finns perforerat för att man ska kunna sätta dit. |
|
| Oj..har jag extrautrustning även i motorrummet! :-) | |
|
Ja passade på o utrusta min med det när ja bytte motorduk. Snyggt! Igår fick jag mitt individual armstöd i vattenbuffelskinn! ahh!! Här sparas det inte på något! =) |
|
|
328-Johan: i mexicogrönt eller antar jag? Jag har ett sådant, mkt trevligt. |
|
| Mexico-grün, natürlich! | |
|
Finns det ingen seriös som e sugen på bin bil, zodiaken? Eller du håller den nu över vintern? Letar skrotbil själv. Har aldrig haft nån riktig skitbil (eller jo det har jag men dock har ja fått vara så snäll o vara rädd om den) och ser fatiskt fram emot det. Du vet en, en sån som man kan köra på kundvagnar o sånt med utan att bry sig. Verkar underbart att äntligen (som den extrempedant man e) kunna sätta skiten i en stolpe till våren o bara kasta in nycklarna. Man kan väl hitta en bes. skrotbil med vintermackor för c:a fem papp? |
|
|
Det har ringt en del, men eftersom jag inte har ngn panik så har jag varit rätt kort när de börjar tjöta. Inga seriösa GT jagare har ringt. Jag försöker i vår igen annars kör jag vidare. Mår inte dåligt av att köra den direkt :) Ja jag har en Mazda 323 -92 som bruksbil och det är rätt skönt att bara kunna köra på utan att bry sig om det blir stenskott eller skitigt :) |
|
|
Zodiaken Jag är fortfarande intresserad om du kan tänka dig min i inbyte + pengar... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.