|
|
|
|---|---|
Rosebuddy |
Länk |
| Hm.. Jag har nog fel kön och kurvorna på fel ställe för att det skulle funka för mig. Men tanken var god. :) | |
|
Undrar om han blev skrämd och drog eller.... ;-) /Kristian |
|
| Hehe...hade en annan (läs en man) försökt att ge en polis ett signerat utvik på sig själv så hade det blitt handbojor + batongen direkt *lol*. | |
Deliq |
Märker man inte att det går i 240 blås ?? "Trodde det var 150 km/h i st.f. 150 mph" ?!? Inte ens en blondin kan väl vara så dum ? Det var nog ganska "planerat" att utnyttja attributen vid behov... Fullgod funktion i alla fall ;-) M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
JPM |
"Jag var så där svenskt naiv" Snacka om o leva upp till den blonda myten*asg* |
|
Jag brukar inte vara elak mot folk.. Men den där bruden är så oerhört korkad så det inte är sant :) |
|
|
Men så är hon inte känd för att vara smart heller... /Kristian |
|
Tigerr |
Jag är blond.. Och ogillar att likans vid Silvstedt!! Bara för att man är blond är man väl inte dum!? "Alla invandrare är kriminella!!" - Ungefär lika begåvad åsikt... =/ Tigerr |
|
Men ni vet väl varför blondiner har blåmärken runt navelen?? inte?? Jo det finns blonda killar med........ |
|
|
Men vi skojar ju bara lite..... |
|
|
jaha... vil ju inte dra igång en blondin skämts topic men endå.... Vet ni vad det är för likhet mellan en blondin och en ekorre? jo, båda gillar saftiga ollon! He he..... |
|
|
Tigerr: Det är ingen som påstått att du är vare sig dummare eller smartare än medelblondinen i Sverige, :DD Victoria är kanske smartare än oss alla, hon emigrerade:DD Mvh Asken |
|
|
hehe vad sägs om den här A young little blond girl comes back from school one evening. She runs to her mum and says: "Mummy today at school we learnt how to count. Well, all the other girls only counted to 5, but listen to me: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ! It's good,innit?" "Yes darling, very good." "Is that because I'm blond?" "Yes darling, it's because you're blond." Next day, the little girl comes back from school and says: "Mummy, today at school we learnt the alphabet. All the other girls only went as far as D, but listen to me: A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K ! It's good "innit?" "Yes darling, very good." "Is that because I'm blond, mummy?" "Yes darling it's because you're blond." Next Day, she returns from school and cries: "Mummy, today we went swimming. Well, all the other girls have no breasts,but look at me!" She proceeds to flash her impressive 36 D at her mummy. "Is that because I'm blond, mummy?" "No darling, it's because you're 25." |
|
|
HA hah ah a!!! |
|
|
Dessutom var Viktoria smart nog att saluföra det som är enklast att sälja till män. Mvh. Micke Olsson |
|
Tigerr |
Mjo, jag kan inte annat än att hålla med! Hon är rättså korkad..! :) Vad får man om man vänder en blondin uppochner? En brunett med dålig andedräkt.. ;) Tigerr |
|
som sagt......man ska inte dra alla blondiner över en kam, men denna brutta har nog IQ daggmask! *Best Man Wins* |
|
|
Mkt goa stänkare iallefall : ) M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.