|
|
|
|---|---|
|
Tjena Finns säkert massor av trådar riktigt men ingen riktig som denna :-) Har idag en busbil (c63) som används sommartid, frugan har en Saab å jag en Audi A4 2009a. E sjukt sugen på nått lite roligare til vardags då jag egentligen inte behöver en kombi. Har starka funderingar på en 135a. Finns inte jättemånga på blocket att välja bland... Pris ca 200-250 KKR Finns det något annat med bra komfort och med lite tryck i? Har rekondat ett par st 3 series men är inte speciellt imponerad (fanns undantag dock) Kasnke nån här som har en 135 att sälja? .-) MVH Dan Persson Gör din bil snygg igen... www.DperssonBilrekond.se | |
| Om du är sugen på en 135:a, varför inte importera en själv? | |
|
Mm har funderat lite på det faktiskt..... Skulle vilja testa en först...Får väll åka å "fönstershoppa" hos någon handlare. MVH Dan Persson Gör din bil snygg igen... www.DperssonBilrekond.se |
|
|
135 i sig är väl inte så värst imponerande. Däremot är den sjukt enkel att trimma. För bara 15-20 tusen har du 450hp på veven. Då börjar vi snacka prisvärd leksak! :) Ps 335 funkar lika bra ;) |
|
|
Ja, det är ju sant förstås, det är ju klokt att åka och provköra, så du vet lite om vad du köper. |
|
| Är det en M135i eller 135i du söker? | |
|
Vad är det för skillnad? Chassit? MVH Dan Persson Gör din bil snygg igen... www.DperssonBilrekond.se |
|
Verdi |
M135i = nya modellen. 135i = gamla modellen. Nya Länk Gamla Länk |
| ja 135, är roliga bilar:) säger som svärfar alltid säger.... allt är till salu till rätt pris:) | |
|
135 är ju så liten om det är sedan modellen du tänker på. Om det däremot är samma modell som 120, (halvkombi) så kommer den bli grym. Speciellt om du väljer den med fyrhjulsdrift... // Mange |
|
|
Tacl alla för input.. Fanns tydligen här i grannskapet. ska försiktigt knacka på å fråga om jag får prova den. får kanske ha med mig en flaska wirre eller så får jag polera lite på den som kompensation :-) MVH Dan Persson Gör din bil snygg igen... www.DperssonBilrekond.se |
|
| Hur har de gått? Blev du 135 ägare?:) | |
|
Nja inte än. Har inte blivigt nån bil alls faktiskt. Kuskar runt i min Audi fortfarande.. Har dock hunnit med att handla nya Rohanna 20" till min C 63... men e fortfarande i bytes tankar..... måste ut å provköra nån dag... MVH Dan Persson Gör din bil snygg igen... www.DperssonBilrekond.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.