|
|
|
|---|---|
|
En bekant vill sälja sin bmw 530d -04 som jag troligen ska köpa men känner mig vilsen angående värdet på den och hoppas på lite hjälp här! Han vill ha 74,000kr och säger att det är billigt? Info: svensksåld svart metallic fin i lack 19,000mil automat välutrustad med skinnstolar navigator osv m-sport paket 19tums fälgar Kan det vara ett bra pris? Något man borde kolla extra noga på? | |
|
Om den är av årsmodell 2004 är M-paketet eftermonterat och innehåller säkert inte alla delar. Paketet kom på årsmodell 2005 till E60/E61. 74tkr låter hyfsat om den är i bra skick och inget behöver göras (service, däck etc.). Stephan |
|
| ok då ska jag kolla närmare angående m-paketet, eller om han sagt fel årsmodell.. Tack för svar! | |
|
Kolla utrustningslistan står det P337 M-Sportpaket hade bilen det från fabrik, då ser du hur välutrustad den är i övrigt. Alltför många gånger säger folk, välutrustad/max utrustad och så saknas det massor. Knappa in de sju sista tecknen i chassinumret på Länk Mvh Stephan |
|
|
Akta dig! Är M-paketet eftermonterat så är bilen livsfarlig. Kan explodera eller styra rakt ned i diket vilken sekund som helst! Det orsakas förmodligen av någon liten plastskruv som saknas under bilen. (ironi alltså om inte det riktigt framgick) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.