|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett CarSafe larm installerat till min 320i. Problemet är att då larmet varit på en stund blir bilen svårstartad. Detta beror inte på att batteriet är dåligt då detta är nybytt. Med mitt gamla batteri kunde jag ibland inte ens starta bilen. Larmet behöver inte vara aktivt längre än någon timme innan bilen blir trögstartad. Startmotorn får arbeta väldigt länge. I fall jag inte använder larmet startar den direkt utan några problem. Jag har även något problem med centrallåset. Då jag använder larmet funkar både låsning och upplåsning perfekt men då jag gör det manuellt låser sig alla dörrar men då man låser upp öppnas enbart förardörren och de andra dörrarna går inte ens att få upp innifrån. Någon annan som har haft något liknande problem? Tacksam för svar MVH /Klabbe | |
JPM |
Mitt tips är att ringa till nån lokal handlare som jobbar med larm. Eller sök på namnet på ditt larm på nätet till dom som har argenturen. Förklara för dom om ditt problem. Argenturen tar snabbt fram vart närmaste återförsäljare finns. Har du tur kan dom lösa problemet direkt på telefon. |
|
Tack för det! Någon som vet nåt om centrallåset? MVH /Claes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.