AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
15.784

BMW service norra Stockholm

Sida 2 av 2
Ro
95
Rodjak
520d -14
Vad anser ni om Solna bilteknik numera flyttat till Sundbyberg?

jag har bygg kamrem i samband med storservice på en volvo och det fungerade klanderfritt 4995:- inklusive allt.
Ingen firma som jag skulle lämna bilen till.
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
De hade oerhört dåligt rykte förr om året. Det var på nivån att det påstods att de stal delar från kundernas bilar.

Numera är de anslutna till BDS. Vilken kvalitetsstämpel det är egentligen är jag osäker på men det finns i alla fall en centralorganisation att klaga hos om det går fel då.

-------
//Lövet
xj
142
xjoehed
BMW 335xi M-sport -10
Jag har servat flera gånger på Danviks Bil sedan jag flyttade till Täby och är nöjda med dem. Enda nackdelen är att de öppnar så sent, 08:30 eller 09:00 har jag för mig att det var. Jag vill helst lämna bilen kring 07:00 på morgonen och det är svårt hos dem.
BM
141
BMW-Otto
X3 3.0XD F25 2017
Vill tipsa om Biljouren i Åkersberga (ligger vid Roslagsbanan). Har mycket god erferenhet av deras arbete med mina tidigare VAG-bilar.

De har nyss öppnat BMW- verkstad med mekaniker värvade från konkurrent. Chefen är gammaldags så till vida att fuskjobb inte accepteras. Mekanikerna har månadslön och arbetar därmed inte på ackord.

Som knorr kan nämnas att Biljouren vägrar att uppgradera VAG-dieslar (Dieselgate) utan ägaren är införstådd med konsekvenserna.

Timpriset ligger över 1300kr.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Gamla Blombergs på Lidingö, numera Bilia Group på Förrådsvägen 2 tar emot en som kund som de gjorde för 30 års sedan. Samma kundmottagare sedan den tiden. Ödmjukt, lyssnande och högkvalitativt. Värt omvägen och ofta kan man vänta för mindre jobb. Klubbrabatten gäller.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.