|
|
|
|---|---|
|
Vill varna för företaget ovan som enligt deras hemsida försäkrar självrisken. Det är ett inget annat än lurendrejeri. De tar premiena men betalar inte ut någonting när drt väl skett en skada. Svararvarken på mail eller samtal. | |
|
Hej Mona, Det är väl lite väl hårt att hänga ut företaget utan att ens förklara vad det gäller? Dock så räcker det ju med att titta i tre sekunder på företagets hemsida för att se att de är skojare. De har en logotype som ser ut som ett paraply och liknar försäkringsbolaget Skandias logotype, och så har de en utdragen tårtbit vilket ger intryck av att de skulle vara ett dotterbolag i en stor koncern - nämligen just Skandia. Längre ner i texten så hänvisar de till ett antal obskyra försäkringsinstitut och ännu obskyrare lagar som ingen ens vet om de finns. :) Som sagt, det räcker med att titta på den där sidan i två sekunder för att se att de är ett gäng skojare. |
|
| Att de inte svarar på varken mejl eller telefon är tillräckligt bara det för att klassa in som oseriösa.. | |
|
Självklart skriver jag inte om bara lilla jag skulle vara missnöjd med ett företag men här har jag mailat och ringt utan svar och en växel som ena dagen inte svarar och andra dagen säger "vi har stängt idag, försök nästkommande vardag" tycker jag är tillräckligt för att hänga ut de. Men jag förstår självklart vad du menade. |
|
|
De citerar beröm från några nöjda kunder: Johan Eriksson, Älvsjö Anna Persson, Solna Martin Åkesson, Bålsta Namnen låter fejkade. Martin Åkesson i Bålsta borde man kunna hitta på nätet om han finns men icke. /Erik |
|
|
@ argungu: Korrekt, Jag kollade mot folkbokföringen och det finns ingen "Martin Åkesson" i Bålsta |
|
|
Mona1 har nok ret i varningen... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.