|
|
|
|---|---|
|
Har köpt en ny bil och ska nu sälja min E90 320i. 141XX mil. Måste dock säga att den är något svårvärderad. Fullt normala "tomhylsor" E90 kostar mellan 65-75 på blocket med liknande mil just nu. Min har Advantage och Comfortpaketen men jag har i efterhand utrustat den med M Ratt, M växelspak samt M handbromsspak (ingen big deal, men snyggt är det!) och sedan har jag även bytt stolar fram (från standard till sportstolar) och baksäte. Donatorbil var en LCI 2012´a med delskinn. Textilmattor fram och bak. Pedantskött. Fina 17 tums fälgar (BMW Original) på både vinter (styling 339) och sommar (styling 158) Har trixat och fixat med den och servat mer än vad som krävs. Har bytt fläktrem och spännare, ny vindruta, nya bromsar. Välpolerad och fin. Svart grill Vad hade ni värderat den till vid en försäljning? | |
|
Jag hade nog annonserat ut den för 75´ eller 79´, och varit nöjd med allt över 70´i slutpris. Huvudreglen är väl tyvärr rent generellt att man, om man har en bra produkt, ändå måste prissätta den i det lägre spannet för att väcka intresse. Men jag är öppen för mothugg! |
|
|
Annonsen ser bra ut... Vill man ha en 4-cylindrig sedan (vilket ju tyvärr inte jättemånga vill) så tror jag att din bil är attraktiv. /Jonas |
|
| Tack Tack! Vi får hoppas på det. Har iofs fått ett helt ok inbyteserbjudande av firman jag hämtar ut min nya bil på så jag sitter inte i sjön om intresset inte är på topp, men några kronor extra är ju inte fel det heller =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.