|
|
|
|---|---|
|
Köpt en e36... den har så kallad "skidöppning" i mitten av baksäterna... vet någon nån bra tips på hur man kan bygga bra ljud o så... nån ritning eller så? tips på baslådor o annat? | |
Apo |
kan maila bilder hur det ser ut i min skuff om du är intresserat. så kanske du kan få lite ider därifrån.. |
|
Maila mig med!!! Håller precis på och funderar hur nya bilen ska kittas! Automat är bekvämt |
|
jeppe_L |
maila mig med!!!!!! 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
Apo |
så grabbar, nu ska ha lite bilder i era mailboxar.. hoppas dom kan komma till nytta .. |
Apo |
ps.. ni med hotmail mails får nog rensa lådorna lite.. <sexylatino82@hotmail.com> (reason: 552 Requested action not taken: exceeded size limit) <jeppe_L@hotmail.com> (reason: 552 Requested action not taken: exceeded size limit) |
|
Tjena Apo skulle du kunna bolla några bilder till mig med så vore det hyggligt Mvh Peter to_falcon@home.se |
|
jeppe_L |
apo!!! han du maila mig igen...??????:) 18 åring med BMW:) (jeppe_L@hotmail.com) |
Apo |
mail till falcon o jeppe har gått iväg.. |
Cabrio |
Tjena! Du får gärna maila mig också! Skulle vara kul och få lite nya idéer till skuffen. <============================= Länk Mvh Tobbe 325 Cab 93 |
Apo |
självklart tobbe, mail har gått iväg till din box nu.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.