|
|
|
|---|---|
|
Årets konstigaste, tror jag... Kom ut till bilen imorse och ser att främre nummerskylt, inkl hållaren, saknas. Den var där i går kväll så någon har snott den. Men bakre är helt intakt och inga andra skador på bilen som jag kan utröna. Dessutom är skruvarna till skylthållaren prydligt tillbakasatta i sina respektive hål...!? Om man är ute efter skyltar att falskskylta en bil med, tar man inte båda? Och varför då bry sig om att göra "fint" efteråt? Vad fan ska man med en gammal skylthållare från en random bilhandlare till? Kan det vara nån som försöker "mörka" en påbackning? Någon får gärna hjälpa mig att förstå... Wilhelm Svenselius | |
|
Har ingen potentiell förklaring till detta, men råder dig att polisanmäla så snabbt du kan ändå. När jag fick mina skyltar stulna i slutet av sommaren var tjuven vänlig nog att vänta några dagar med att tanka med dem, så jag hann polisanmäla innan. I efterhand tror jag att det gjorde det hela betydligt lättare för mig. |
|
| Om man bara rycker skylt+skylthållare rakt ut så blir väl resultatet så som du beskrev W2k... | |
|
Antar det e34briliant, men jag hade inte väntat mig att skruvarna skulle sitta kvar i plasten då. Aja. Ny skylt och hållare beställda och det handlar ju inte om mycket pengar, men störigt ändå. Första gången det händer trots snart 7 års parkering på gatan. Wilhelm Svenselius |
|
|
Jaa.. själv funderar man på att popnita fast skylten på bilen för att slippa problem. Jag skall iallafall lägga en sträng superlim på listen som fäster i skylthållaren. I måndags blev jag av med förarsidans torkarblad och då står jag i flerbilsgarage.. //Anders |
|
| Passa på och beställ två nya skyltar så du får nya formatet runt om. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.