|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Borde finnas prutmån på den här då de haft den sen 2012. Någon som tittat? Verkar fin. Ska kanske titta på den på onsdag Länk | |
|
Helt klart prut läge, klart snyggaste färgen, samma som jag har. bilen har jag dock ej ngn info kring Mvh h |
|
| Ja den är riktigt stilren, din var inte så tokig den heller :) | |
| Du är hjärtligt välkommen att kolla om du är intresserad dock har min gått 1200 mil mer, men kör journal till bilen, så den har bara gått 3 turer i regn, 2 av dem med mig | |
| Lunds är svårprutade. Till slut kommer rätt köpare, menar dem. De har inte heller något problem med att sitta på bilarna länge. Men ett försök är det ju värt. Återkom gärna med resultat! | |
|
Den har säkert förmodligen "stått" väldigt långa perioder då utan att ha startats/varmkörts om Lunds haft den i lager sen 2012, och kanske med gammal olja också...inte helt optimalt i mina ögon iaf om man är pedant och noga med historiken. Men visst har den snygg färgkombo :-) |
|
|
Försökte köpa denna bilen förra hösten, men de kom inte tillbaka till mig efter jag lämnat ett förslag på inbyte. Kanske var de skraja att byta in en Maserati, men tycker det för till god ton att höra av sig om man sagt man skall göra det? Köpte en snarlik M6:a på 7hbil istället, visade sig vara ägd av Pedanternas Pedant, så jag är inte ledsen. |
|
|
Ja det är dåligt att inte återkoppla till en eventuell kund. Tack för feedbacken! |
|
|
Jag jobbar där och kan intyga att den är fantastiskt fin. Kan bara beklaga att vi har fallerat med återkoppling tidigare. Du är välkommen in i alla fall, Phoenix M3! /Masten |
|
|
Masten: Klockrent, vad ligger Autopower-rabatten på nu, är det 20%? ;) Tack, ses kanske på onsdag då. Mvh Filip |
|
|
Jag får dessvärre inte diskutera priser då jag är säljarassistent (helgtid, har ett riktigt jobb till vardags :) ) men jag är säker på att mina kollegor kan komma med något bra affärsförslag! /Masten |
|
|
Hej. Nu har jag kollat på bilen och personalen var trevlig och tillmötesgående, har bara blivit trevligt bemött på BMW Växjö innan och nu då Varberg så det var ett plus. Angående bilen så är jag alldeles för pedant och petig för att ta över den, det fanns lite att anmärka på och skulle någon annan vara intresserad så skicka ett PM så kan jag berätta det jag hittade. De erbjöd mig att prova den och priset är inte hugget i sten så jag skulle inte tveka att handla av Lunds om bilen varit mint. / Filip |
|
|
He He ja är man pedant så är man :-) Trist bara om man åkt långt och bilen sen inte uppfyller förväntningarna. Har du kollat på den grå 08:an i Halmstad också? |
|
|
Den ser fin ut men den är Importerad från Italien, absolut inget fel med det men jag vill ha en svensksåld. Jag har blivit kontaktad av en forum-medlem som eventuellt ska sälja sin M5 och där verkar allting vara helrätt med historik och ägare, så den är väldigt intressant den med. |
|
|
Min kompis la ett bud på den för ca ett halvår sedan, hart för mig att ha erbjöd 320 000, vilket var för lågt. Försäljaren sa: "320...? Du fattar väl att vi inte kan släppa den för 320?" Men, den har stått där rysligt länge, tror att Lunds bil borde sänka den till 340 000 eller liknande och sen acceptera lägre priser för att få den såld. Bara mina tankar. |
|
|
Håller med, här var det som jag inte gillade med den: Buckla på stolpen ovanför höger bakruta innan taket (hur gick det till?) Liten buckla på höger sidokjol innan framhjulet Repig på bakre stötfångare vid reg-skylt Buckla/intryckt bakre stötfångare 1x1cm Förarstol sliten vid insteget Diverse märken på fälgar Känns som den ägts av någon rik person som inte brydde sig eller så är jag väldigt petig, men sån är jag. Annars luktade den väldigt fräscht |
|
| Med den där beskrivningen lät den som ett vrak :) | |
| Jag skulle inte kalla den entusiastägd men det finns säkert de som kan leva med detta, dock inte jag och definitivt inte på en M | |
|
Bilen är begagnad och kostar en bråkdel av ny. Klart det syns nånstans. ------- //Lövet |
|
|
Ingen av mina bilar har någonsin sett ut så och de har varit begagnade bilar. Jag vill inte måla upp något skräckscenario men en begagnad bil som ändå kostar 379' begagnad bör vara mint enligt mig, framförallt när det är den dyraste M6an i Sverige. |
|
|
Körde inom Halmstad idag på hem och chansade på att Carnet hade öppet men dessvärre inte. Deras M6 ser onekligen fin ut på bilderna, det enda jag är lite orolig för är hur Italienarna sköter sina bilar :) Autoperformance ska tydligen ha plockat in den till Sverige via Porsche Italien och AP är väl en seriös firma? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.