|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Skulle vilja ta loss min stereo i bilen för att kunna koppla in den som skickar ljudet till baslådan. Har kollat på Youtube hur man ska göra men min ser inte ut så. Där är inga skruvar och det sitter nån grön plastbit som kanske blockerar det. Är det någon som vet vad jag pratar om så får ni gärna ge mig tips. Det är en e39 från 98 Buissnes class (stavning) Mvh | |
|
Länk Så ser det ut, ungefär. Det gröna syns lite tydligare på min bil. Nu fattar inte jag tyska heller och ni vet ju hur bra google translate är... |
|
| Ryck loss volymknappen, under den, snett upp nerifrån sitter en torx skruv skruva upp den och dra ut radio delen. Bakom radio delen ser du skruvarna till cd el. Bandaren. | |
| Ser inte exakt lika som på min -00 och -03:a men kolla efter en torx skruv under volymknappen | |
| Det ser inte ut så på min, på min upptäckte jag precis en sak som man kan skjuta till höger. När man skjuter den till höger ska det gå att ta loss hela skiten men de går inte. Har kollat hur länge som helst men de finns ingen skruv eller torx som ska vridas. Tror att det är denna skenan jag ska dra till höger men den lossnar inte. Fler tankar? | |
| En skena ska puttas till höger med hjälp av en skruvmejsel, måste man lossa något innan det kan klickas loss? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.