|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag behöver köpa en snap-in-adapter till min iPhone 5, frugans iPhone 5S. Har ngn ngt artikelnummer på adaptern? Är det samma adapter till 3, 5 serie (E60, F10 m.fl.) M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
Mjae, det finns tre olika adaptrar till BMW; däremot är det samma adapter i 3:an, 5:an osv. Antagligen behöver du en ventilerad adapter, och sedan kan du välja mellan en enkel och en som kan visa albumbilder mm. Den mer avancerade heter 84 21 2 351 308 ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
alltså, jag har blåtandsförbereselse + usb gränssnitt men inte musik gränssnitt tyvärr. Enligt bmw så kan jag endast ladda mobilen och få antennen via bilen. Därför undrar jag vilken jag ska ha! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
.... då kanske en "Basic" räcker: Länk Annars blir det en sådan: Länk ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
ok, tack för tipsen! Vad är skillnaden mellan de två alternativen förutom 5 och 5S? Ngn ventilerad? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Du skall ha en ventilerad. Det som skiljer är vilken typ av dataöverföring som funkar mellan telefon och bilens info-system. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Ok. Är ventilerad lika med icke-basic? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Nä, fläkten har inget med funktionen att göra. Det enklaste är att du kontaktar en svensk ÅF och tar reda på vad som gäller, och sedan beställer rätt version från ex Tyskland, mtp priskillnaden. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.