|
|
|
|---|---|
| Hej undrar har en bmw 335 cab e93 facelift undrar när man låser upp dörren så lyser parkeringsljuset alltid märkte att den inte lyser vet ni vad det kan vara? | |
| då menar jag när man låser upp med fjärrkontrollen så ska det lysa några sekunder innan den slocknar? | |
| Du kanske inte har programmerat båda nycklarna lika. Tryck i nyckeln och kolla inställningarna i checkkontrollen. Mvh | |
| De är samma på båda nycklarna kunde inte hitta vad felet är den funkade innan | |
|
På pre-LCI ska vredet stå i Auto-läget för att det ska fungera, antar att det är samma p LCI? Min höll på så där också när startbatteriet började bli dåligt, bytte batteri och allt fungerar som det ska. |
|
| Laddat batteriet under natten hoppas den fungerar annars byter jag batteriet tack för svaren. | |
| Har laddat batteriet men det kvarstår samma fel kan de va så att måste köpa nytt batteri? | |
|
Inte omöjligt, jag hade dock försökt göra ett lasttest på det. Vad får du ut för spänning på batteriet när bilen varit avstängd i 15 minuter? Min bil varnade för låg spänning efter två, tre minuter på tändingen, det i kombinationen med att parkreringsljus lös sporadisk, comfort access nästan aldrig funkade osv. gjorde att jag var tämligen säker på att det var dags för batteribyt. |
|
| Ne har inte testat vad kostar ett batteri? | |
| Jag köpte ett 74AH Vart på Autoexperten för runt 1500:-. | |
| Jag körde liteefter laddning och nu funkar det hoppas det håller tack för alla svar. | |
| Efter laddningen funkade välkomstbelysningen angel eyes bra nu gick det ca 3-4 dagar den tänds inte när jag trycker med nycklarna kan de va så att jag kör knappt långa resor ca 30km fram o tillbaka är batteriet död???? | |
|
På min e93:a lyser parkeringsljuset när man låser upp, om ljusomkopplaren står på aut, men inte inte om den står på 0. BMW CS #5206 |
|
| Hej christer silvén min står också på automat den funkade när den hade laddats men nu gör det inte? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.