|
|
|
|---|---|
| Är det någon som kan hjälpa mig, jag har problem att bränna program till dvd så att jag kan köra de i bilen. Har provar med olika Nero. Tacksamför tips. | |
|
Hej hade samma problem fick inte bilen att läsa skivan Sluta med att jag köpte en bmw original Mvh |
|
|
Jag ser att jag inte talat om vilken bil det gäller. Det är en E61 med Professional navigation. Har hittat en fil på nätet som heter Professional 2015 (CCC), Jag tror att jag brände fel. Är det någon som vet? Med vänlig hälsning Lennart |
|
| Om du har CCC i bilen så är det Europe Professional du skall ha. Detta är rätt, Länk | |
|
Jag hade också problem med första bränningen. Men jag skaffade fram en .iso av skivan. Sen brände jag det med IMG-Burner. Ställde brännhastighet på 1x samt använde en TDK DVD+R skiva. Detta verkar ha fungerat bra, bytte skivan och lät den stå avstängd i fem minuter enligt instruktioner i systemet. Sen lira det. När ändå frågan om skivor är uppe, har någon bränt ut MP3 skivor och fått nån hygglig mappstruktur? (till CD-läsaren) |
|
| Jag skapar artistmappar och under de albummappar. Taggar om låtarna jämfört med datorn på så sätt att jag tar bort spårnumret jag normalt har i låtfilsnamnet. | |
|
Funka ju perfekt! Tack för tipset, det var låtnummer som spökade. Har du fått till nav dvd än? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.