|
|
|
|---|---|
|
Jag söker en "gör det själv"/ Verkstadshandbok till BMW 635 CIA -83 till -88. Finns det nån som har eller vet vart jag kan få tag i en? Med tack på förhand. Andreas | |
|
Har du kollat med BMW (art.nr 01 56 0 036 114) Jag köpte en verkstadshandbok där till min 630 för en massa år sedan. Per L |
|
| Tack Per. Ska kolla det direkt imorgon då. | |
| Meddela gärna vad du kommer fram till... Kan vara bra att veta! | |
|
Länk Länk |
|
|
Tack Firren79. Har beställt båda dom nu. Var 1 månads lev tid på dom. Floppa jag skriver vad jag tycker om dem sen... |
|
|
Jag köpte boken för några år sedan, men tycker inte den var bra. Däremot köpte jag en dvd med det mesta på. Tryckte ut allt och satte in i pärmar.......det blev 4st hela pärmar med bilder och text på allt. Heeelt suveränt att ha och slå i. Mvh Jonas B. |
|
|
Jag håller på strippa den nu för att börja fixa den rost som är. Men jag har fastnat på en sån enkel sak som: jag får inte lös dörrsidorna. Har släppt på 4 st skruvar: 2 st uppe under ruta i varje hörn och 2st i facket på "armstödet". Vart sitter den mer? |
|
| Innanför knapparna som styr speglarna, bara pilla ut den delen från handtaget med en platt skruvmejsel så ser du sista skruven😊 | |
| Tack Shark. Höll fan på få ett frispel när d inte vill ge efter... | |
|
Länk /Kent |
|
|
Tack för all hjälp med tips och råd. Nu kommer nästa fråga. Jag har rivit ut inredningen ur bilen och det vart väll ingen chock direkt när jag hittade rosthål i golvet. Vet nån vart man kan få tag i plåt till golvet i 635:an? med tack på förhand... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.