|
|
|
|---|---|
|
Behöver nya njurar då dom gamlahar spruckit i fäsen så dom lossnar snart känns det som, men vilken färg ska man köpa? Bilen en silvergrå Shadowlina så det kanske skulle vara sygt med svarta njurar ockå, i kobination med dom svarta listerna men vilken svart ska man köpa isf fall, vanlig eller krom? Original: Länk Svart: Länk Svart krom: Länk Finns ju även en kolfibernjure, med shadowlinegrill, men den blirför dyr så d hoppar jag... | |
|
Eftersom du har shadowlinelister så borde ju helsvarta funka kanon. På min svarta e46 coupé kör jag med svartkrom-njurar bla för att det funkar bättre mot det svarta + att jag har kromlister runt om så lite blänk skadar väl icke ;) Halvdålig jämförelse mellan original och svart-krom: Länk |
|
| Lutar åt helsvarta, svartkrom var 40 dagars leveranstid på så skippar nog dom... | |
| Jag har svarta på min och tycker det ser riktigt bra ut!:) | |
|
Hahah! Gör som jag gjorde idag! Tänkte vara lite ovanlig och sprayade mina njurar + backspeglar blått! Hade dock sett bra ut om de blåa var lite ljusare. Mycket roligare att testa något nytt. Kostade mig bara runt 200kr också, å man kan ju bara skala bort färgen med nageln om det inte blir bra! Här är iaf bild! Länk |
|
|
Bara måla hjälper inte mig då jag måste byta ut dom jag hara då fästena har gått av på mina så dom trillar ur av sig självt... Svarta blir det iaf då svartkrom var för lång leveranstid tycker jag... |
|
|
Jonas_F, går ju att köp via andra ställen också. Ebay kanske: Länk ~700kr med frakt från Taiwan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.