AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.473

Inga Biltema torkarblad till F11 2011?

ke
34
keroro
BMW 523i Touring -11
Som rubriken antyder, jag var inne på Biltema idag och knappade in på deras dator, har dom verkligen inga blad som passar F10/F11? Är det några specialfästen som BMW använder som inte tredjepartstillverkare får sälja eller?

Om inte Biltema har så följer automatiskt nästa fråga: vart skaffar jag nya torkarblad till bilen? (förutom att gå till BMW själva då förstås...)
328
mården
G26 i4M50 -23
E92 325xi -08
Hej keroro.

Pröva hos mekonomen.

/mården
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Ut på ebay och leta. Blir mycket billigare.
Själv brukar jag dock oftast handla här Länk
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Har Biltemas blad blivit bättre då?? För ett par år sedan var de bara skit, har alltid köpt original och alltid varit supernöjd. Man kan inte bara se till priset de skall fungera också.
Man vill ju se bra ut! :-) Mvh
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Torkarblad ser jag som en säkerhetsfråga = original eller motsv original för min del.

----
BMW CS/SC #6212
Jag beställde nyligen från www.wipers.se Bra pris och snabb leverans. Har dock ej monterat dem ännu så jag kan inte uttala mig om kvalitén än.

Förut har jag till flera bilar handlat på biltema och tycker deras torkarblad upplevs som bra och mkt prisvärda.
ke
34
keroro
BMW 523i Touring -11
Tack för allas tips!

Jag har en Golf VI som andrabil och har köpt på Biltema under 4 år, tycker det är bra valuta för pengarna. Dock har jag aldrig testat med original från VAG så jag vet faktiskt inte skillnaden.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Köpte på Mekonomen en gång. Veckan efter kom ett erbjudande från BMW i postlådan som var billigare ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.