|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken antyder, jag var inne på Biltema idag och knappade in på deras dator, har dom verkligen inga blad som passar F10/F11? Är det några specialfästen som BMW använder som inte tredjepartstillverkare får sälja eller? Om inte Biltema har så följer automatiskt nästa fråga: vart skaffar jag nya torkarblad till bilen? (förutom att gå till BMW själva då förstås...) | |
|
Hej keroro. Pröva hos mekonomen. /mården |
|
|
Ut på ebay och leta. Blir mycket billigare. Själv brukar jag dock oftast handla här Länk |
|
|
Har Biltemas blad blivit bättre då?? För ett par år sedan var de bara skit, har alltid köpt original och alltid varit supernöjd. Man kan inte bara se till priset de skall fungera också. Man vill ju se bra ut! :-) Mvh |
|
|
Torkarblad ser jag som en säkerhetsfråga = original eller motsv original för min del. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Jag beställde nyligen från www.wipers.se Bra pris och snabb leverans. Har dock ej monterat dem ännu så jag kan inte uttala mig om kvalitén än. Förut har jag till flera bilar handlat på biltema och tycker deras torkarblad upplevs som bra och mkt prisvärda. |
|
|
Tack för allas tips! Jag har en Golf VI som andrabil och har köpt på Biltema under 4 år, tycker det är bra valuta för pengarna. Dock har jag aldrig testat med original från VAG så jag vet faktiskt inte skillnaden. |
|
| Köpte på Mekonomen en gång. Veckan efter kom ett erbjudande från BMW i postlådan som var billigare ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.