|
|
|
|---|---|
|
ja som det står så suger jag. kan verkligen inte ett skit om fälgar, vet att dom är snygga och stora! och att människor gillar dom! så kolla länken och svara vad det är för märke på mina fälgar och om det är bra eller dåligt, det står bohlins på plast grejen i mitten, men kan ju knappast tro att det är märket? hjälp mig snälla, köpte bilen i somras och de flesta vill veta vad det är och jag kan inte besvara dom, tror det är lite bbs stuk iallafall, eller inte! dom sitter på en bmw e39 525i snygg bil för övrigt! juste bilden kommer ifrån min garaget sida :) Länk | |
|
Tycker det ser ut som Rondell 58. Hade sånna på min M5'a. Riktigt snygga. Är de äkta så håller dom hög kvalitet. |
|
|
Vad är det för storlek på dom? Lite lika Rondell 58 är dom men det är det inte. Är du säker på,att det står Bohlins? ///Stefan |
|
|
Står det inget ingjutet/stansat på baksidan av fälgarna? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Ja jag är helt säker på det, men en polare trodde det var Behllini eller nått ! 19" 9'5" eller om det var 10" har iallafall 275 bak och 245 fram! 30 profil oxå | |
|
Då är det helt bekräftat att det inte är Rondell 58. Fälgen heter Bellini Strada. ///Stefan |
|
|
Tycker mig känna igen plast locket från mina egna fälgar och det är breyton. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.