|
|
|
|---|---|
|
Var köper man enklast, snabbast och billigast reservdelar till BMW? Behöver E36-delar men orkar inte trassla med min lokala handlare. Bara bökigt att ta sig dit om det kan hamna direkt i brevlådan istället.. | |
|
Finns många internethandlare. Den jag använder mest numer är www.reservdelar24.se pga låga priser/bra utbud/bra kvalitet/snabb leverans. Kontakta kundtjänst innan beställning (via chat-funktionen) så får du en rabattkod på 3% - vid köp får man en ny kod som ger 5% på nästa order. Olja köper jag via www.levoil.de - mycket bra produkter, priser och snabb leverans. Enda nackdelen är att han inte kan engelska, endast tyska... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Nja.. de hade inte spolardelar till lyktorna iaf. Nr 14 på denna bilden.. Länk |
|
|
BMW-specifika reservdelar kan du köpa från: leebmann24.de /Jonas |
|
|
60€ i frakt, mer än dubbla prylpriset. Då är det mkt billigare att ta via lokala BMW-handlaren.. |
|
| Kollat med schmiedmann? | |
|
Varför inte nyttja postorder från lokala BMW handlaren om det inte är smidigt för dig att hämta där? Jag åker i princip aldrig till handlaren. Jag e-postar eller ringer in min beställning och så skickar de med tex bussgods. /G |
|
|
För att det kostar 3ggr så mycket? ------- //Lövet |
|
|
Jodå. Priset kan skilja mycket, speciellt på normala slitdelar som filter etc som alla har i sortimentet. Men nu sökte Folkeorg en reservdel som bara i princip bara levereras av BMW. Samt önskemålet var även snabbt och enkelt. Då tyckte jag det var lämpligt att påminna om att de flesta BMW-handlare gärna skickar delar. /G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.